.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
به یاد غواصان شهید و شهید والامقام محمد صادق معلمی
باز شهرم بوی مهمان می دهد بوی قرآن بوی ایمان می دهد
سید مهدی علوی

 شمال نیوز: سلامی از دیار فراموش شدگان دنیا به آستان متبرک بهشتی یان ، سلامی از غفلت زادگان دنیا به شهیدان والامقام گمنام ، سلام از خاکیان به ملکوتیان

سلام بر آنان که در آخرین فراز زیارتنامه خود به زیارت سبزترین سیرت و سرخ ترین صورت تاریخ نائل شدند.
شهیدان گمنام نامتان رویش شکوفه های سرخ ، آمدید چه مردانه آمدید با بالهای سوخته و گمنام ، کدام سیاره از سیارات جهانی یارانی چون شما دارد، کدام قبیله از قبیله های جهان به لطافت مبارکی چون نام شما برخورده است . آمدید ای یاران گمنام ، شهیدان دیار عشق، یاران خمینی کبیر، روحتان به لهجه های عشق آواز می خواند، چه گویش مبارکی از آسمان دلهایتان آبشار ابدیت جاری است ، گل سرخید ، پیراهنتان بوی یوسف (ع) می دهد ، چه غریبانه آمدید، با آمدنتان قلب محزون منتظران را گویی جرقه های نورانی فرا گرفته ، آمدید که ثابت کنید نور حقیقت هرگز خاموش نمی شود.
آمدید یادآور روزهای خون و عاشقی ،بصیرت، معرفت و دلدادگی باشید ما هم بیآئیم در وداع پیکر پاک شهیدان گمنام و تشیع پیکر پاک آنها یاد بچه های دیگر عملیات کربلای 4 و کربلای 5 والفجر 8 و .... باشیم.
دلهای ما مثل کبوترهای بی تاب بر فراز سنگرهای خالی پرواز کند و بر پوتین های خونین و چفیه های عطر آگین رزمندگان بوسه زند هر چند آنان که رفتند کار حسینی کردند و آنان که ماندند آن قدر فرقه فرقه شدند که رفتگان را ناامید کردند.
خانواده های معظم شهیدان، یاران دفاع مقدس، امت همشه سرافراز به استقبالتان می آیند و در ایام شهادت ششمین ستاره آسمان ولایت و امامت امام جعفر صادق (ع) بار دیگر با شما بیعت می بندند و خاطرات دوران دفاع مقدس و یاد همه شهیدان را زنده می کنند.
رزمندگان 8 سال دفاع مقدس ، بازماندگان شهداء امت ایثارگر و همیشه در صحنه، لحظه ای اندیشه کنیم ما قول دادیم که شهیدان راهتان را ادامه می دهیم ، راه شهیدان چه بوده است آنها چه
می خواستند بیائیم بار دیگر با شهیدان تجدید پیمان ببندیم که ای شهیدان راحتان ادامه دارد.
30 گل سرخ، گل شقایق و مظهر آزادی و آزادگی و استقامت آمدند تا نجوای مناجات ما را بشنوید، آمدند تا غبار فراموشی را از سر و روی ما پاک کنند.
و پرده غفلت را کنار زنند ، این پرندگان زیبای مهاجر آمدند تا شهر ها نور و حال دیگری پیدا کنند،آمدند تا موجی را شق و ایمان در شهرها جریان یابد.
همرزمان شهیدان گمنام به استقبال تان می آیند 10400 شهید این دیار ، آلاله های سرخ حسینی به استقبالتان می آیند.
همرزمان شهید محمد صادق معلمی از پایگاه مقاومت منتظران شهادت شهرستان ساری همچون سرداران شهید اسدا... لطفی – قربانعلی رنجبر و شهیدان دیگر سید موسی حسینی – سید علی اصغر علوی – علی اصغر اردشیری – غلامرضا عنایتی – نورعلی عالی نژاد – علی جورابلو – علی خانه فرد – محمد صادقی و ... به استقبالشان می آیند.

غواصان شهید یادآوری کنندگان روزهای خون و عاشقی هستند آنها پلاک شان را گم کردند ولی ما هویت مان را ، چه خوب است بار دیگر با حضور حماسی خود در شب وداع و تشیع این شهیدان هویت خودمان را باز بیابیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 16 مرداد 1394
اللهم الرزقنا توفیق الشهادت فی سبیلک.
یک بسیجی 16 مرداد 1394
تشکر سید
رحیم 16 مرداد 1394
سلام خدابرروح پرفتوح امام شهیدان وشهیدان غوص ،خداوندبرای هدایت بندگانش بنابه مصلحت خودش ومتناسب بادرجه تقوا وایمان هرکس شرنوشتی مقدر می فرمایند .تا بعدازمرگ درس عبرتی برای وارثانشان باشند.
خدایا ماراعاقبت بخیر کن ...
معصومی 16 مرداد 1394
ما هم مثل کبوترهای تنها که از قافله جاه مانده ایم به یاد روزهای ایثار وشهادت و قولی که در سنگرها به همدیگر داده ایم در مراسم بدرقه شرکت می کنیم باشد از ما راضی باشند انشاالله.
محمد 16 مرداد 1394
درود بر شما که هنوز به یاد همسنگرانت هستی
جعفری سورکی 18 مرداد 1394
خوشا روزی که گرم جنگ بودیم میان رنگها بی رنگ بودیم
دل هر کس شهادت را طلب داشت حدیث عشق و مستی را به لب داشت
خوشا تنهایی شبهای سنگر که دل بود و تمنا بود و دلبر
یادگار سالهای مردانگی مردان مرد ، سید بزرگوار جانباز دلاور حاجی آقا علوی خسته نباشید . دست مریزاد . همه ما به گفته آن امام بهتر از جانمان ، مدیون و مرهون خون پاک آن شهدا هستیم . یادگاران و ایثارگران سالهای مظلومیت امام و انقلاب نیایند چه کسی می خواهد بیاید ؟ همه اقشار مردم ، خرد و کلان ، زن و مرد ، همه مردم به استقبال این مهمانان که حدود 29سال منتظرشان بودیم خواهیم آمد . یادتان باشد و یادمان هم باشد کسی نمی تواند از این لاله ها بهشتی به نفع جریان و جناح خودش بهره برداری سیاسی کند . چون متعلق به کل جامعند . یاد و نام و خاطراتشان برای همیشه زنده و گرامی باد .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.